fredag 5 december 2008

Då har min dag startat!

Sitter med laptopen i knät i sängen, brevid mig ligger ett stycke bebis och pratar som aldrig förr..

-aaaaooooooow.......wwwwhiooooooaa.....

Tydligen är man pratglad på morgonkvisten...

Ibland rullar han åt mitt håll och kollar på mig med hela handen i mun (alltså..han har det...inte jag) och tillslut fiser han som en hel karl och skrattar gott åt sig själv...


Sååå...då har min dag börjat...


Godmorgon!


[dom tog med mitt svar i dagens lokala tidning...F U C K...med bild och allt..]

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha vilken osis då.. fast dirty dancing är ju ganska okej ändå så du behöver nog inte oroa dig för att någon ska bli helchockad;)

Johanna sa...

Ja, det var lite osis..hehe!

Har blivit lite mobbad nu på morgonen..men de går nog över..! ;)