måndag 15 december 2008

Helgen i bilder..typ!

Haft en riktigt mysig helg! Hade lite glöggfika här igår får våra familjer, de var mysigt med lite julstämning. Det var 4 barn under 4 år här, kan påpeka att det var ganska mycket hålligång! Tur att vi hade barnsäkrat..för barnen var ÖVERALLT! :)

Idag ska han få 5-månaderssprutan..stackaren! Det är så jobbigt tycker jag, så den här är gången får nog sambon hålla honom, jag grät lika mycket som Christopher gjorde sist! Men de går ju fort över, hoppas att han inte får någon feber eller så den här gången heller! Efter 3-månaderssprutan så sov han hela natten, det var den enda "biverkningen"! ;)

Hans sömn börjar bli bättre nu, vaknar bara 3-4 ggr per natt och ammar och somnar sen om, så man kan inte klaga! Men på dagarna är han oftast ganska ointresserad av tutten det är smakisar och gröt som är mest intressant då...hoppas verkligen inte att han börjat tröttna på att amma, det skulle kännas!!

Och i veckan ska jag på fika med några mammor som jag träffade på Rim & Ramsor! Det ska bli otroligt trevligt! En mamma hade en son som var född 1 dag efter Christopher och hon bodde typ 2 hus ifrån mig..!

Sen ihelgen ska jag fira en tjejkompis som fyllt 25, blir nåt glas vin och sen en massa skitsnack!

Och sen börjar ju sambon 3 veckors ledighet på fredag också...M Y S!!

Känns som om den här veckan kommer bli bra!


BILDER FRÅN HELGEN:


(Blev brutalt väckt kl 10 och sen inslängd i bilen,såhär ser man ut då)



(Såhär ser Christopher ut när han blir brutalt väckt o inslängd i bilen)



(Glöggfika)



(Sovrummet städat och nya sköna lakan)



(Ordning och reda + lilla familjen)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hade jag sett hälften så fräsch ut när jag blev väckt på morron, hade jag varit mer än nöjd.