lördag 20 december 2008

Mina finaste tjejer!

Idag är det lite tjejkväll med mina finaste tjejer Anna & Marie.

Anna fyllde 25 häromveckan och jag kunde inte komma på hennes middag, men tar igen det ikväll!

Ska dricka en och annan drink och det kommer förmodligen innehålla lite skratt,skvaller och dans också! (förlåt Marie men de blir nog inte så mkt rockmusik ikväll..haha) :P

Christopher och Sambon ska iväg till hans föräldrar och äta lite gott. Så får farmor & farfar träffa honom också.

Han har sovit hur bra som helst dom senaste nätterna, fast inatt vaknade han kl 23:45 och var klarvaken till 01:40...det var inte så roligt men han låg förnöjt kvar i sängen och pratade med mig...ja slumrade till då och då..och tillslut somnade även han.



Nänu ska jag göra lite lunch..sillunch faktisk...men hur gott är det inte då?

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha jag klarar mej nog utan rock en kväll ;)