söndag 7 december 2008

Under isen...!

Shiiit!!

Idag har jag varit helt under isen..! Gick inte att vakna imorse, jag var helt slut, hade huvudvärk och allmän obehagkänsla! Först vid 13-tiden kom jag upp ordentligt, innan hade jag försökt gå upp några gånger men fick lov att lägga mig igen, blev så yr i huvudet och såg stjärnor..jätteskumt!

Tror jag haft en släng av mjölkstockning + extrem trötthet, då brukar jag må sådär! Men nu är de bättre som tur är! Hoppas jag är piggare imorgon!

Funderar på ett frisörbesök..om inte...så kanske en fika..eller va säger du Marie? ;)

Var och handlade lite nu på kvällen också så tänkte baka lite julgodis imorgon! Jag har blivit beroende av choklad...aldrig varit en stor chokladälskare men nu andas jag choklad, choklad överallt..! Mörk choklad! SÅ jäkla gott! En liten bit tar bort sötsuget så fort!

Hmm...

Ska nog börja avrunda här...

Har ju trots allt choklad i kylskåpet...!


Blogg eller choklad?




*gone*

1 kommentar:

Anonym sa...

done deal ;) haha!