fredag 20 mars 2009

Glamour!

Sambon är och spelar hockey så jag sitter här ensam. Vilda bebben sover efter mycket om och men, hade väldigt svårt att komma till ro men tillslut så, nu får man se hur länge han sover dock.

Och jag gillar i vanliga fall att vara ensam hemma, tycker det är rofyllt. Men just idag är jag lite mörkrädd, vet inte varför, men springer fram och tillbaka i lägenheten och kollar upp mystiska ljud, det knäpper och det knarrar och det suckas och det stönas (eller njaa..nästan iaf).

Och jag är ju sådär skräckfilmsdum också så jag går och tittar efter. Och självklart har jag en vit t-shirt på mig också. Utifall att det skulle vara nån ond mördare som börjar jaga mig och jag råkar bli blöt och helt plötsligt är det jättekallt och då märker jag att jag har ju glömt att sätta på mig BH!!

Ni vet? Såsom det är i alla skräckfilmer?

Dock tror jag inte att någon skulle betala någon större summa pengar för att se mig springa runt utan bh i urtvättad och nerdreglad tshirt.

Det är den enda stora skillnaden mellan mig och Hollywood.

Absolut!

__________

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha när jag började läsa det tredje stycket angående det kloka i att gå och titta efter så var det precis det jag reflekterade över i de ovanstående styckena... men som stycket sedan fortsatte så.... vet jag inte vad du kikar på för skräckfilmer :P

(om jag nu vill veta vill säga ;))

Johanna sa...

Eldregn: Ehh..alltså..hmm..skräckfilmer..du vet dom som går på canal+ mitt på natten..runt tolv?? ;)

Årets tråkmatch: Liverpool - Chelsea? :P

Anonym sa...

Jaha du menar såna skräckfilmer.... eller... eeh... jag menar.... jag har ingen aning i vad du pratar om. *oförstående... typ...*


I fjol slutade Cl-mötena mellan Pool och Chelsea 4-3 till Chelsea. Säg mig kära du, hur stor underhållning var det i Scums semifinal? ;)

... och apropå det... vilket lag vill man lottas mot i FA-cupen? Neverton? Vilka TRE lag vill man ha på sin sida i det kvarvarande CL? Porto, Villareal och Arsenal? ... vilket av dessa skulle man kunna tänka sig att möta först för att få en behaglig resa... ja varför inte dra till med hemmaplansfördel på en gång dessutom... Porto? Det luktar unket det där ;)

Johanna sa...

Jaja..spela inte oskyldig nu Mr Eldregn!! Hmm.... "såna där" skräckfilmer har alla sett! *garvar*

Ja..ijuförsej..lite underhållande var förra årets semi mellan pool - chelski . Inte ofta man får se såna snygga mål! Speciellt det där målet Riise gjorde...aaaajuste..det var ju i eget mål..tur att det inte var avgörande...hmm..vänta nu?? ;)

Jaa..såklart lottningen var riggad..ALLA vill ju se United vinna...förstår inte problemet? ;)

Anonym sa...

Äh, nu släpper vi det där ämnet, jag har ingen aning i vad du pratar om ändå! ..... typ...

Rent krasst så var det ju inte DET målet som avgjorde :P

Jaså? Är det därför det alltid är tomt på läktarna på Old Toilet? ... näjuste, det bara LÅTER som det är tomt på läktarna, så var det ja. ;)

Johanna sa...

Old Toilet?? *garvar* DEN va ny...det ska du ha heder för!

Och du kan ju inte lägga upp det sådär: Stor i orden liten på jorden? Passar väl som beskrivning på liverpool alldeles utmärkt?

;)

Anonym sa...

Tja, jag tycker att 18 ligaguld är rätt hyfsat ändå... eller 5 Europacuptitlar... ;)

Apropå lottningen igen... jag tar tillbaka vad jag skrev, Porto är nog alldeles lagom svårt för United verkar det som ;)