tisdag 3 november 2009

Biverkningar?

Tog ju influensavaccinet för några dagar sen.

Har inte haft några biverkningar. Förutom ont i axeln några dagar.

Men så häromdagen började jag särskriva.

Jag särskrev flera gånger samma dag. Jag som A L D R I G särskriver.

Det var för namnet, under bar osv osv.

Såna där saker som jag kan. In i märgen.

Skriva är ju mitt jobb.

Så tänkte jag följande, tänk om det är en biverkan, en liten liten hjärnskada. Varför skulle jag annars börja särskriva 1 dag efter jag fått sprutan? Tog upp det på jobbet och alla tyckte jag skulle ringa läkemedelsverket.

Intressant.

Jag ser rubrikerna.

"Kvinna tog sprutan - blev hjärnskadad alt hjärn skadad"

Och på bilden sitter jag med ledsen uppsyn framför datan?

Hörde jag förstasida?

;)

Sen har jag konstant sendrag i stortån också.

Det är något mysko på gång här!

______

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad jobbar du som?

Johanna sa...

Som läkarsekreterare.