lördag 19 december 2009

Julmat!

Har varit så fruktansvärt trött idag, tror att det är förkylningen som spökar. Men jag har fått vila lite iaf då sambon har varit ute och åkt pulka med Christopher och lät mig få sova lite under tiden.

Inte vart jag mycket piggare men jag ställde mig ändå i köket och gjorde köttbullar och kålrotslåda til julen.

Kålrotslådan vart helt okej! Smaka som..jaa..kålrotslåda...vilket jag är helnöjd med!

Åt kanske världens godaste kålrotslåda hemma hos min morbror och han familj på första advent!

Någon dag.

Någon vacker dag ska även min låda smaka så!

Men iochmed att det var första gången jag gjorde det idag och den var helt okej så måste det ju bara bli bättre de kommande åren.

Och Stoffe tyckte också det var gott! Så jag gjorde en liten extra låda som jag inte frös in som han ska få dela med mig till lunch imorgon.

Det bor en finne i mig trots allt tror jag.

Dock kommer det aldrig serveras leverlåda i detta hus.

_________

Inga kommentarer: