onsdag 9 december 2009

Välkommen till min värld idag!

Har mått prima sen jag började med medicinen - ijuförsej endast två dagar sen men iaf - nu känner jag hur ett litet hormonmonster är på väg att bryta sig ut.

Är känslig som gråtmild tomte. Bara tanken på att Stoffe ska börja dagis får mig att gråta! Det går inte! Jag tackar nej till platsen och är hemma tills vi erbjuds en ny plats. Lätt! Utan att ens blinka! Får tyvärr inte medhåll från sambon. Men vi får se! Sista ordet är inte sagt (även om vi måste bestämma oss asap).

Har lika kort stubin som en påtänd dynamitgubbe, just nu hade jag en fight med datorn.Det gjorde inte som jag ville och jag tryckte på alla knappar enbart för att den skulle fucka ur ordentligt! Normalt? Nej! Kändes det bra? Ja!

Och inatt drömde jag att sambon lämnade mig för Susan Boyle. Ni förstår då hur jag rent utseendemässigt känner mig. Om inte..Googla! Jag behöver inte förklara? Bra!

Nu ska jag återgå till att gnissla tänder, gråta över dagisplats och mucka lite gräl med datorn!

___________

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jag vet hur det där med dagis känns.

Men det kommer kännas bättre när ni väl kommit igång!

Och jag har alltid tyckt du är skitsnygg och särskilt ditt hår. :)

Johanna sa...

Ja, nu har vi fått erbjudande på en dagisplats som vi hade på våran önskelista, så det känns lite lite bättre!

Haha..va söt du är Linda! Tack! :D