onsdag 20 januari 2010

Såna här dagar går bort!

Herregud!

Klockan är kvart i nio.

Jag har varit hemma en timme. Jag slutar kl halv 5 och jag de tar 10 min att gå till jobbet. 3 min om man kör bil.

Jag är hemma kvart i åtta.

Matten går inte riktigt ihop?

Nää...

FÖR JAG SATT HOS FRISÖREN I 3 TIMMAR!!

3 TIMMAR!!

Herregud.

Okej att jag har mycket hår.

Men de väl för fan inte ta 3 timmar.

Mjo...om man pedant så tar det tydligen det.

Min frisör var pedant.

Min hårbotten gråter.

Min mage gråter av hunger.

Jag gråter för jag ser ut som en pudel.

Men men gråter jag för att ja hann bara träffa Stoffe EN kort timme idag på kvällen.
________


Pudel alt Diana Ross?



__________


1 kommentar:

Ami sa...

Haha nooo! Jag hatar frisörer! Men det är säkert inte så farligt ändå, lägg upp lite biler så vi får se!