söndag 17 januari 2010

Very skumt!

Jag är ju ledig fredagar så i fredags när Stoffe sov middag så passade jag på att sova lite jag med. Tupplur is the shit!

När jag vaknade upp så kände jag mig varm och lite olustig sådär. Hade ont i min ena vad också. Så jag tog tempen och den visade 38.0. Det är feber när det gäller mig.

Tempen har nu legat runt 38 hela helgen. Tog den idag och då hade 38.1.

Men jag har inga andra symptom förutom lite lite feber. Om inte nu trötthet är ett symptom?

För idag gick jag upp ur sängen kl 13:30. Jag var (är) så obeskrivligt trött så det finns inte. Och nu har jag en sprängande huvudvärk helt plötsligt.

Very skumt måste jag säga.

Men hur som så ska jag till jobbet imorgon.

Martyr som man är.

Nänu ska vi kolla på den senaste Wallanderfilmen och jag tyckte sambon sa nåt om massage också.

Imorgon är en ny - och förhoppningsvis - frisk dag.

___________

Inga kommentarer: