torsdag 18 februari 2010

Behärskning = 0

På bättre humör idag.

Dock kvarstår hatet mot snön men idag försöker jag behärska mig lite.

Shoppade lite vårkläder och de kändes bättre - även om jag aldrig kommer använda dom eftersom det aldrig kommer bli vår.

Jag kommer kunna öppna garderoben, kolla på mina vår och sommakläder, sucka djupt och drömma mig bort om gröna ängar, nyklippt gräs, blommande syrener och solens varma strålar sen kommer jag stänga garderoben igen och sätta på sig 23 lager kläder och gå ut i istiden.

Oj..hoppsan...snöhatet bubblade upp igen, gick sådär med behärskningen.

Men iaf.

Imorgon är det snödag..förlåt...fredag!

Snöig...förlåt igen..härligt med helg!

Funderar att åka till snöhist..nämen...naturhistoriska museeumet på lördag med alla systrar + familjer, om alla är friska och krya!

Nänu ska jag försöka sova lite under snötäcke...neej...täcket och drömmar snöiga...nämen vafan..söta drömmar om sommaren och andra saker som aldrig kommer snöa...förlåt...slå in.
_____

Inga kommentarer: