onsdag 24 februari 2010

Det tog stopp!

Det är lite farligt att jobba mitt i centrum (är utlånad till ett annat ställe en tid då dom var underbemannade), och detta är verkligen MITT I centrum. Vi pratar 5 sek till affärer och lunchställen.

Det blir ju ganska ofta lunch på stan och sen på vägen tillbaka smiter man in i någon affär.

Livsfarligt.

Men idag kom jag till insikt. Jag behöver INGENTING.

På riktigt..ingenting.

Skor har jag så det räcker och blir över och kläder har jag så det räcker och blir över x 10. Vissa kläder jag har i garderoben har fortfarande prislappen kvar. Helt sjukt. Tror inte jag använt samma outfit sen typ 3 månader tillbaka.

Sååå...jag behöver verkligen ingenting.

En ganska annorlunda känsla.

Jag är mätt på shopping.

Hur i h-vete hände det?

;)

Jag får helt enkelt ladda upp mig till New York.

En bra plan tycker jag.
______________

Inga kommentarer: