söndag 13 juni 2010

En resumé av helgen!

En ganska hektiskt helg. Sånt gillar vi.

Igår var vi iväg till Fjärilshuset i Solna och kollade på fiskar och fjärilar. Det var cirkus 150 grader där inne så tyvärr finns inga kort tagna eftersom kameralinsen immade igen. (okej, kanske inte 150*c men iaf runt en 30 grader med 100% luftfuktighet).

Sen åkte vi hem till syster och barnen lekte, kanske lite för vilt eftersom Stoffes kusin ramlade och slog i sin framtand så den hamnade snett bakåt. Så. Jäkla. Vidrigt! Jag får ont i tänderna jag bara skriver det.

Sen idag åkte vi till Sollentuna Centrum och jag shoppade loss. Jag firade mig själv lite eftersom jag fått ett riktigt roligt besked från jobbet. Så det blev några tröjor och ett par byxor och ett par skor. Allt som allt gick det på 1200 kr, inte sådär jättefarligt tycker jag.

Sen när jag kom hem storstädade jag och sen lagade jag mat, chili/fänkål/broccoli/räkpasta. Helt okej.

Nu äntligen sitter jag ner i soffan och bara ta de lugnt. Sambon och Stoffe är och handlar.

Sen blir det ett långt bad för mig och så ska jag fixa mina naglar.

Söndag med andra ord.

___________

1 kommentar:

marie sa...

men vadååå för besked!? :D
Hoppas allt är bra med er. Jag kommer hem och firar min födelsedag lördag-tisdag nästa helg. Ta med familjen och kom ut på en söndagsfika i Trosan! =D