lördag 13 november 2010

Lördag!

Precis slängt i mig 10 bitars sushi...eller...okej...det blev bara 9 bitar sen höll jag på att kräkas av mätthet och hamnade i en svår sushikoma!

Stoffe sover hos farmor och farfar idag, och jag fick precis ett mms där han ligger brevid sin faster i soffan, nybadad och gosar. Så härligt.

Själv sitter vi här och funderar på vad vi ska se på tv, finns så mycket att välja på. Svåra val såhär på lördagskvällen.

2 dagar i sträck har jag legat i sängen med feber. Igen. Äter min andra penicillinkur nu, för att se om öroninflammationen / luftvägsinfektionen / bihåleinflammationen lättar.

Sambon bara skakar på huvudet åt mig och förstår inte hur jag kan bli så sjuk. Jag skyller på Stoffe och hans dagisbaciller. Dock är han frisk nu, det är skönt. Var jobbigt där ett tag när han fick ALLT på en gång .

Så.

Nu har jag skrivit av mig lite och det känns bra.

Har egentligen jättemycket att skriva om men vi tar det pö om pö (??)

Nu ska vi kolla på Jurassic Park / Sagan om Ringen / Pulp Fiction.


(Lördagsmys)

________

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Hi hi jag som knappt blir mätt på 12 bitars =D

Johanna sa...

Madde: Jag brukar knappt klara 7-bitars men igår kände jag mig lite kaxig..haha! Skulle hållt mig till 7-bitars! ;) När ska vi planera in en fika då?? :D