måndag 22 november 2010

Sömntutor!

Idag kom jag hem till ett upptappat bad, en sockerkaka i ugnen och middag på bordet (efter jag badat).

Helt okej!

Mera sånt till folket!

Dock försov sig jag och Stoffe imorse.

Gick inte upp förrän 07:10. Ska vara hos dagmamman kl 07:30.

You do the math!

Ändå blev jag bara 6 min försenad till jobbet.

Men de var bara för jag fastnade i bilkö på vägen in till jobbparkeringen.

Mitt morgonhumör och bilkörning går inte riktigt ihop.

Rabblade nog upp alla tänkbara svordomar. Både på finska och svenska! Men Stoffe var ju inte i bilen så de va okej! Han är som en svamp just nu. Man glömmer ju lätt bort det och då har man helt plötsligt en son som säger diverse olika svordomar när han slår sig eller råkar ta sönder någon leksak.

Jag skyller på hans far.

;)
___________

Inga kommentarer: