måndag 18 juli 2011

Sommarupdate!

Idag är det ingen vanlig dag. Idag är det våran underbara Christophers födelsedag.

3 år idag! Liten börjar bli stor.

Jag har varit hemma och vabbat idag (egentligen tog min semester slut idag)Men Stoffe har varit lite småhängig sen i fredags med feber och nässelutslag som kommer och går. Och han ska inte tillbaka till sin dagmamma ännu utan på tillfälligt besök hos ett närliggande dagis. Och att skicka ett lite halvhängigt barn till okända dagisbakterier känns inte sådär jättelockande.

Men iaf.

Han fick 3 paket och en liten prinsessbakelse imorse. Sötnosen. Populäraste var en brandbil. Såklart.

Och att semestern är slut känns så otroligt surt. Vafan hände liksom? Men nu kollar vi iallafall på resor i slutet på augusti / början av september. Var ju meningen att det skulle bli smekmånad då bara jag och min kära make (!) men vi vill så gärna ta med Stoffe också så de blir nog bara en charter till varmare breddgrader. Bara massa mys.

Oj, kanske glömt att nämna det men numera är man ju fru. Bröllopet gick av stapeln den 9 juli och det var en underbar dag på alla sätt och vis. Dagen efter tog vi in på Bomans Hotell i Trosa och åt en middag på tu man hand på Fina Fisken. Underbar sommarkväll även då.



Nänu ska jag återgå till den glamourösa vardagen som består av sjukt barn, disk och vika tvätt!!

(Våga Vägra Vardagar!!)


________

Inga kommentarer: