onsdag 8 augusti 2012

Jag är redo!

Jaha.

V 39 och ingen bebis i sikte.

Men snart så...verkligen jättesnart så.

Gärna igår.

Är så trött på att vara gravid. Hemskt men sant. Inget är roligt med att vara gravid just nu.

Alla säger; "vila, njut av lugnet, du vet inte vad som väntar".

Nä, så är kanske fallet men likväl vill jag ha min bebis hos mig NU!

Hade jag velat vila och ta de lugnt hade vi väl inte skaffat ett barn till.

Är så redo nu. Var så redo igår.

Så vila och ta de lugnt kan jag göra om X antal år.

Nu vill jag ha vår bebis, vill byta blöjor, vill torka kräka, vill amma, vill vara sömnlös, vill börja om från början med allt som bebis heter.

Så det så.

Sååå bebisen i magen.

Vi väntar. OTÅLIGT.

Stressa inte ut men skynda lagom...

Okej?

Jag och bebis poserar i v 38

2 kommentarer:

marie sa...

...och han skyndade! ;-)

Lina sa...

har han kommit nu? jag följer fortfarande din blogg :-)