söndag 23 september 2012

Helgen försvann fortare än fortast.

Så har helgen flugit förbi också.

I fredags flög jag ur boet ett par timmar för lite tjejsnack och en god, kall - välförtjänt - öl. Det var härligt att komma ut lite men efter två timmar längtade jag hem igen och det var underbart att komma hem till en vaken karl och 2 sovande barn.

På lördagsmorgonen fick jag sovmorgon, dvs att maken gick upp med Stoffe och sen kom och hämtade Joel ur sängen när han vaknade, så jag kunde breda ut mig rejält. Så underbart skönt att sova på mage igen. Sen fick jag tillråga på allt även frukost på sängen. Och en lördagsmorgon kan nog inte bli så mycket bättre när hela familjen ligger och myser i sängen. Det är liksom det ultimata livet.

Idag har jag och min ena storasyster varit på denna utställning. Gick därifrån väldigt fascinerad men även lätt illamående. Värst var nog att se fostrerna i de olika veckorna och den gravida kvinna. Förstår att utställningen varit ett omdebatterad ämne.

Nu sover den minsta av barnet och snart - förhoppningsvis - det äldre också så kanske vi kan försöka få till en filmkväll.

Behöver ladda upp inför morgondagen.

4-års kontroll står på schemat...

...försök nummer 2.

Wish me luck!

Inga kommentarer: