tisdag 18 september 2012

Regnet bara öser ner.

Igår var inte en rolig dag. Joel var missnöjd från det att han öppnade sina vackra blå. Jag hade gjort misstaget att äta en skål med fil och flingor till frukost och han reagerade nog på det. Vilket leder till att jag nu ska vara mjölkfri i 4 veckor...till en början. För att se om det blir bättre.

Dock är han hur nöjd som helst idag och har sovit hela natten. Matade vid 23:30 sista gången sen sov vi till 04:30 och sen vaknade vi igen vid 09:00. Så gott har vi sovit och jag känner mig utvilad.

Regnet verkligen öser ner ute och jag och Joel har spenderat dagen med att göra..ja, absolut ingenting. Vi har pratat, sjungit och sovit och ätit. Imorgon ska vi till gamla jobbet för att hälsa på. Hoppas det är bättre väder då så vi kan ta en promenad dit.

Jag är såå fruktansvärt sugen på att gå ut och äta middag med min käre man också, åka upp till Stockholm, sätta sig på Riche och ta en drink och äta en god midddag och kolla på folk.

Ijuförsej är det ju ingen omöjlighet då Joel tar flaska hur bra som helst och jag kan pumpa. Men jag har inte hjärta att lämna honom ett par timmar ännu. Kanske till julruschen.

Nu får vi nöja oss med en puss i förbifarten mellan skitiga kläder, korvstroganoff, trotsig 4-åring och nerkräkt bebis.

Men det går bra det med.

Morgonmys på hög nivå.

Inga kommentarer: