måndag 8 december 2008

Helg hela veckan!

Måndagar har försvunnit ur veckan, eftersom sambon är pappaledig på måndagar så känns det alltid som det är söndag..på måndagar...ehh...men ni förstår va ja menar?

Så jag brukar alltid vakna upp och störa mig på att sopbilen kommer så jäkla tidigt och att det är så mycket bilar som är i farten..sover inte folk på söndagmorgnar eller?

Men så kommer jag på att det är måndag och så skrattar jag rått åt alla människor som går utanför fönstret och ser er ut som dom sålt smöret och tappat pengarna!

Veckan blir så mycket kortare utan måndagar...ganska skönt!
Bara 8 dagar kvar till sambons ska vara ledig i 3 veckor, ska bli så mysigt!
Nu ska jag försöka ta ett bad! Christopher var INTE lätt att lägga idag, han hann bli övertrött och då var det kört..men efter 10 ramsor av "trollmor" och sen lite amning så stupade han, hoppas han sover ett litet tag nu iaf..!

Inga kommentarer: