onsdag 3 december 2008

Minskning av hjärnceller?

Kollade på nya batman-filmen igår..!

Vet inte om det är hjärncellerna som minskat eller om man bara blivit allmänt förvirrad..

Men att försöka hänga med i filmen var typ lika lätt som att försöka förstå...typ...hmm..nånting som är svårt att förstå!!

Han var "the god guy"..som blev "the bad guy"..som råkade döda sin flickvän, som egentligen var kär i den andra killen och han var batman..men de visste inte han..men hon visste det..osv osv osv!

Aja...det var som att bläddra i en skvallertidning..man kollar på bilderna och sen inte så mkt mer!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, så du rekommenderar den med andra ord? ;)

Apropå ditt senaste inlägg på förra bloggen så har jag ju läst din blogg kontinuerligt mer eller mindre sedan starten. Ska försöka följa efter hit även om jag brukar vara sämre på att komma ihåg det när det blir nya bloggportaler :S


... bara en liten parentes... den kod jag måste skriva in för att skicka iväg kommentaren är "dissed"... ouch!

Johanna sa...

Oh my dear Mr Eldregn! :) Välkommen hit!

Lovar att inte överge den andra bloggen helt, det är ju nostalgi på hög nivå där, haft den i ett par år nu och det är såå kul att läsa gamla inlägg..shit va tiderna förändras! :)

Haha..dissed? Det skulle aldrig hända att ja dissade dig..kanske för ditt dåliga fotbollsomdöme..men thats about it! ^^

Anonym sa...

Brukar sällan läsa mina egna gamla inlägg, men det händer att jag gåår bakåt i någon annan persons blogg och läser lite... gick faktiskt tillbaka och läste en del i din blogg och jag mindes förvånansvärt mycket.. som sagt, nostalgikänsla =)

*tittar på tabellen* Ursäkta, nu hörde jag inte det där sista du sade, kan du ta det en gång till? ;)

Johanna sa...

Mjo...det är med skräckblandad förtjustning jag går tillbaks o läser mina egna inlägg! Livet förändras fort ibland..haha! :)

*mumlar nåt ohörbart*...meeh...ger bara er lite försprång så ni ska få känna doften av seger! ;)

Har ett dreamteam i PL och har faktiskt ett par liverpoolspelare...den du!! Aurelio och & Alonso! Hmmm...kanske därför de inte går nå vidare...haha! :)

Anonym sa...

... och kanske är det just därför nostalgikänslorna blir än starkare, man kan se hur det var i kontrast mot hur det är =)

... och jag njuter av den doften så länge den varar ;)

Vill du tro att det är därför så får du väl göra det *låter henne leva i sin lilla bubbla* :P ... men jag måste säga att just Aurelio var ett vågat drag... känns som han spenderar ungefär halva sin säsong i sjukstugan.. :S

Hmm, tog du bort kodskrivandet efter min första kommentar? ;)