fredag 16 januari 2009

Mammabloggar!

Jag har fått en bloggutmärkelse *rätar lite på ryggen*! Det känns jätteroligt att jag kan glädja iaf någon med min blogg..då är jag nöjd!



"...Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den
på min egen blogg, länkar till bloggarna som jag har fått den ifrån. I min tur
delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den..."

Tre av mina favoriter är:

Att alltid vara en smula barn,det är att vara riktigt vuxen: Marie, en starkare människa får man leta efter. En otrolig mamma, en av mina bästa vänner och en jävel på att skriva.

Eva`s Svammel: Evas blogg är en klar favorit. Hon sätter ord på mina tankar ibland. Otrolig på att formulera sig. Och att läsa om henne och hennes fina familj är lika roligt varje dag.

Ett liv i Exil: Ingen mammablogg men dock en pappablogg! Jonas humor är exakt som min. Jag har skrattat så jag gråtit när jag läst hans inlägg ibland. En blandning av humor, otroligt vackra bilder och ord.

Sen har jag alla mina andra favoriter i blogglistan här brevid. Och alla förtjänar egentligen priset!

_________

1 kommentar:

marie sa...

Due, jag vart nästan rörd till tårar av det du skrivit om mej.
TACK Gumman...