måndag 12 januari 2009

Skitgris!

Har börjat ge lillkillen lite välling på kvällarna för att se om han sover lite bättre och jag tror minsann att det funkar. Han sover åtminstonde iaf 5 timmar i sträck. Då kan man inte klaga!

Dock är det en hel vetenskap att försöka ge honom vällingen eftersom hälften hamnar utanför och man måste tvätta honom + allt som varit nära honom. Så det går ju inte direkt att ge honom välling i sängen precis innan sovdax..!

By the way..

Han är så söt när han ska sova, för han ligger och ammar (japp, jag ammar honom till sömns..uscha mig!) och sen helt plötsligt slänger han sig om så han ligger med ryggen emot mig och så somnar han.

Typ.."tack för tutten och nu är jag mätt så låt mig sova och var tyst o lämna mig ifred!!"

Humör som sin mor!

____________

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt med brandrea haha!

Men sådär gör Antwan med (fast jag flaskar honom). Han vänder sig helt liksom "inte en droppe till mamam god natt"