torsdag 15 januari 2009

Överläkare?

Var och hämtade hans pass idag..så..jäkla..söt!! Det går ut 2014..så när han är 5 år kommer han alltså kunna resa på det passet..jotjena..för han kommer ju verkligen se ut som han gör idag..lite intressant..men men..!

Var förbi jobbet en sväng också och hälsade på. Christopher var rånöjd när det stod 10 tanter och tjattrade med honom..alla på en gång! Han satt i mitt knä och log och skrattade åt varenda en. Dom har stora planer för honom...dom räknar med att han ska vara överläkare där om cirka 25 år. Tjaaa..varför inte?

Började krypa i fingertopparna när jag var där..ser framemot att börja jobba faktiskt! En riktig mjukstart!




Ajuste...

Har jag nämnt att vi åker utomlands om 6 dagar??

;)

____________

5 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA
10 tanter som tjattrar och gullar är precis vad Joe också får uppleva när vi är på jobbet och hälsade på.
Första gången han var där så fick alla, var och en, säga någonting och på så sätt presentera sig eftersom jag inbillade mig att han kände igen rösterna från magen.
Fånigt va!
He he.

Utomlands om 6 dagar låter NAJS!

Melkers Mamma sa...

Det borde vara olagligt att yttra sina semesterplaner högt. Iaf när vi ligger med influensa i familjen *urk*

Skämt åsido, ni ska ha det superbra på resan!!

Kram, Jennie

Johanna sa...

Eva: Nä, inte alls fånigt!! :) Jättekul ju! Jag tror stenhårt på det där att dom känner igen röster.

Ja..de ska bli najs...najsbajs!! *garvar* (förlåt för ordvitsen) :P

Jennie: Ja usch..den där influensan bävar man för! Både kräksjukan och vanliga influensan är inte att leka med ju!!

Krya på er!! Kraam!

Anonym sa...

Ååå vad gött för er =) Vart ska ni?

Johanna sa...

Måsbarnet: Vi ska till kanarieöarna, Puerto Rico! :)