måndag 23 februari 2009

Bortglömd?

Ihelgen ska jag träffa mina tjejer igen, det var två månader sen sist vi träffades (barnfria iaf). Så kvällen kommer säkert innehålla ett glas vin eller två och en del skvaller och fniss.

Känner att jag lite ångest över att vara ifrån Christopher i kanske sammanlagt 6-8 timmar, han kommer få vara här hemma med sambon och jag vet att det kommer gå galant. Mina älskade killar!

Men ändå så har jag lite ågren över det. Tänk om han kommer sakna mig, glömma bort mig, måste gå hos psykolog i evigheter för hans mor lät övergav honom i ett par timmar när han var 7 månader osv osv..

;)

MEN...så kommer jag faktiskt att tänka på att sambon är ifrån honom cirka 10 timmar varje dag när han jobbar och Christopher har inte glömt honom.

Så då borde han rimligtvis komma ihåg mig även om jag är borta 6-8 timmar varannan månad?

Eller?

_______

Inga kommentarer: