onsdag 25 februari 2009

Dofter!?

Står i köket och fixar nåt, sambon kommer in och trycker upp Christophers blöjrumpa i ansiktet på mig. Hans mjuka byxor trycks upp mot min näsa.

- Lukta!!

Jag gör misstaget och drar ett djupt andetag, och doften av hallon och daggfyllda rosor är väl kanske inte mina första val av ordbeskrivningar. Snarare en odör inte värdig denna jord. Denna odör har Christopher valt att gå runt och småfisa dom senaste dagarna. Hans mage är okej för övrigt, dock har han börjat äta lite mer, vilket kan förklara fenomenet med den fisande bebisen.

- Jaaa? Sådär luktar han nuförtiden älskling, förklarar jag lite lugnt medan sambon stirrar storögt på mig.

- På riktigt??

- Tyvärr ja.

________________

Ohh..du härliga glamourösa värld!

________________

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHA

Ja men vilka jäkla rökare dom lägger av dom små liven.
Ibland blir jag rädd för att tvingas betala miljöskatt för farliga luftutsläpp.