torsdag 19 februari 2009

Natten!

Inatt sov Christopher mellan 19:30 - 23:00, och sen vaknade han jättepigg och glad och var vaken till 01:30. Försökte söva om honom, men när han för tredje gången skrattade högt och la sig på mage så gav jag upp och satte på lite vänner-avsnitt istället. Han fick ligga mellan oss och prata på bäst han ville. Har plöjt igenom dom 3 första säsongerna. Först gav sambon upp och somnade, sen efter ett tag så somnade även Christopher och sist jag.

Sen (tror) jag han sov konstant från 01-06:30. Tror..för jag har inge minne av att jag ammat, men men, kan ju också bero på att jag var så trött så jag inte kommer ihåg.

Men jag höll nästan på att börja gråta när han vaknade imorse, var så trött. Men bara att bita ihop och se glad ut.

Sova kan man göra i graven.

________

Inga kommentarer: