måndag 13 april 2009

Blogginlägg eller inte?

Ibland skriver jag här utan att ha för mening att publicera det jag skriver. Det kan vara för att skriva av mig om jag är sur eller arg eller det kan vara en massa minnen som jag vill skriva av mig och sen gå vidare. Att skriva har alltid varit mitt sätt att ventilera mina tankar o funderingar. Sparar texterna som utkast och så får dom ligga där, tills jag känner för att läsa dom eller tills jag känner att jag kanske vill göra ett blogginlägg av dom.

Men min värsta mardröm vore om alla dom publicerades utan min vetenskap, kanske blir nåt tokfel på bloggen och allt publiceras. Jag lovar då skulle ni få en djupdykning i mitt psyke som heter duga.

Och det är ju inte direkt så att jag har nåt stort och hemligt att dölja utan mera om att jag vill hålla vissa saker utanför bloggen.

Vissa godbitar vill jag hålla för mig själv....typ!

______

Inga kommentarer: