tisdag 28 april 2009

Konstigt!

Igårkväll när vi la Christopher så var han frisk som en nötkärna, sen vaknade han upp nån timme efter läggning och hostade riktigt illa, han kändes lite varm så jag tog tempen och då hade han 38.4 i temp. Så han fick lite alvedon och lite slemlösande, sen var natten ganska bra, han hostade lite då och då (självklart rakt i mammas ansikte) men inga hostattacker, och nu på morgonen har han knappt haft någon feber (runt 37.5 - 37.8) och inte alls mycket hosta. Hoppas det håller sig så. Vill inte att han ska bli sjuk...igen!

Vi tänkte luncha på stan idag dock och men de fick ställas in, vill inte börja dra med honom ut på massa saker om han är lite krasslig. Vill kurera honom till 110%. Man tycker ju att han inte borde kunnas drabbas av så mycket mer nu! *peppar peppar*.

Nu ligger han och sover och jag sitter här och håller på att implodera på grund av mitt chokladsug! (nämner inga namn men någon åt upp M&M-påsen igår och det betyder inge choklad för mig idag..pure evil)

GE

MIG

CHOKLAD
_____


Inga kommentarer: