måndag 20 april 2009

Movie-time!

Världen godast godis (för tillfället) är M&M..självklart med jordnötter. Såå goda. Jag får lov att hejda mig för att inte moffa i mig en hel påse.

Nackdelen när jag äter dom är att jag blir väldigt sugen på att gå på bio. Tänk er själva att kunna kolla på en heeel film utan diverse avbrott för omnattning, amning och "kollar du till honom"-pauser. Tänk er en heeel film i ett mörkt rum, en massa godis och min odelade koncentration.

Jag så sugen att gå på bio just nu så jag glömmer allt det där med pratande tonårsgäng, mobiler som ringer, chipspåsar som knastrar och diverse andra irritationsmoment. Just nu är jag bara fascinerad av tanken att se en hel film utan avbrott. Är det möjligt? Hur känns det?

Kanske måste gå på bio snart..med min M&M-påse..och ja...sambon kan ju få följa med om han vill också!

;)

_______

Inga kommentarer: