söndag 12 april 2009

Sundaymorning!

Morgonen bestod mest av näsblod, hostningar och en del kräka..enbart från min sida då alltså! Häääärliga söndagsmorgon! Eller inte.

Sambon och lillvilden har åkt iväg och kollat på hockey så jag är hemma själv just nu, var meningen att jag skulle ta ett bad och kurerar mig själv lite. Men riktigt så blev det ju inte. Hittade en dammsugare och lite disk. Sen så kom jag på att jag skulle locka håret till påskmiddagen senare. Så kurera mig får jag göra nån annan dag.

Christopher förtjänar en stor eloge också, för dom tre nätterna jag varit sjuk nu så har han sovit som en prins. Han har inte ens vaknat av mina hostattacker! Och det är skickligt! Han är så duktig! Hoppas de fortsätter så.

Nänu ska jag göra lite kaffe o locka lite hår.

_________

Inga kommentarer: