fredag 10 april 2009

Uppdateringen suger..förlåt!

Christopher sov som en liten prins inatt. Jättebra från kl 21 till 06.

Tyvärr sov jag lika bra som en åsna på uppåtjack! Började känna där vid 01-tiden att jag mådde lite dåligt, kände mig varm och kunde inte ligga still för det typ kröp i kroppen på mig, tog tempen och då hade jag 38.9 i temp! Tog 2 alvedon och då gick febern ner lite till 38.3. Så min natt var inte sådär jättespännande. Trött och febrig och hostig. Härlig kombo! Det känns som man är sjuk hela tiden. Jag blir nästan aldrig smittad av vuxna utan det är alla barnbaciller som biter på mig. Det kommer bli härligt sen när Stoffe börjar på dagis.

På morgonen var febern nästintill borta men vi tog de lugnt idag ändå. Var och bytte till sommardäck på bilen, eller jag kollade mest på och satt i solen. Sen städa vi balkongen lite och fixade iordning lite så man bara kan slänga upp lite blommor sen när det är varmt dygnet runt. Och eventuellt har vi en liten sommarstuga på G...eventuellt...vi får reda på mer under helgen. Men det är ett supersött torp med gäststuga och stor gräsmatta, rabatter, nära sjön och otroligt barnvänligt! Skulle vara så härligt med lite trädgård. Under vinterhalvåret saknar jag inte trädgård men på sommaren är det så mysigt!

Nu försökte sambon precis natta Christopher men de gick inge vidare tydligen för nu står båda framför mig och Christopher skrattar varje gång man kollar på honom.

För övrigt ska jag försöka kolla på "Underbara älskade" men jag tror att jag kommer bli nedröstad av sambon i den frågan. Vi har otroligt mycket gemensamt men när de kommer till filmsmak så är vi ganska olika...men jag älskar honom ändå..trots hans dåliga filmsmak! ;)

Nu: Hostattack!

Snart: Nattningsförsök nr 3 av övertrött bebis (som för övrigt slängde babygymmet över halva rummet precis, lite skräck)

_______

Inga kommentarer: