tisdag 12 maj 2009

Sovstund!

Imorse fick man sovmorgon, ända till 07:00. Snacka lyx!

Sen åkte vi iväg till öppna förskolan och lekte och busade och sjöng lite. Christopher älskade sångstunden, skrattade högt när vi sjöng "Prästens lilla kråka". Har inte varit där på ett bra tag pga av diverse olika hinder (läs sjukdom) och på fredag är det babykonsert som vi ska gå på. Då får bebisen prova på olika saker för dom olika sinnena, röra, smaka, känna, dofta osv. Sånt älskar ju Stoffe.

Sen somnade han i bilen på hemvägen, sov innan vi ens lämnat parkeringen och sov när jag bar in honom, sov när jag klädde av honom lite kläder och sov när jag la ner honom i sängen.

Det tär på krafterna att busa.

Nu ska ja vila lite också tror jag.

Dock har jag inte busat särskilt mycket...

Ännu...

_______

1 kommentar:

Madeleine sa...

Tack för en trevlig förmiddag =)