tisdag 26 maj 2009

Vi klarade det!

We made it!!

Inatt sov Christopher över hos farmor & farfar för första gången. Dels för att dom så gärna ville det och dels för att vi skulle få känna på hur det kändes att sova en hel natt igenom.

Jag saknade honom så otroligt mycket men de gick bra ändå.

Fick lite prestationsångest också för det var så mycket jag ville hinna med. Läsa en bok, ta ett bad utan att stressa, kolla på en hel film utan avbrott, ligga i soffan och mysa mest av allt ville jag sova sova sova.

Så det blev en blandning, läste lite bok när jag låg i badet, kom upp ur badet, gosade lite i soffan, sen la vi oss i sängen och jag somnade medan sambon kollade på film. Gäller att vara effektiv.

Men jag måste säga att sova en hel natt var bannemig överskattat. Jag vaknade lite då och då ändå och när jag väl vaknade så saknade jag bara Christopher så mycket så jag ville somna om fort så att det blev morgon.

Men det känns skönt ändå, att veta att både vi och han klarar av det. När vi skulle hämta Stoffe så var han på strålande humör och jag fick flera blöta pussar och hurrarop och han var hel och ren och mätt och belåten.

Ännu en milstolpe avklarad.

:)
________

Inga kommentarer: