onsdag 1 juli 2009

Bio..again!

Kom precis hem från bio...igen...! Var och såg Ice Age 3, rolig och lättsam som dom tidigare filmerna dock var den här ett snäpp bättre. Fick hålla mig flera gånger från att inte hamna i ett hysteriskt fnissattack.

Snart är det bio igen. Har redan köpt biljetter till "Harry Potter och halvblodsprinsen". Den filmen har jag sett fram emot sen jag läst boken dvs ett par år tillbaka. Filmerna blir bara mörkare och mörkare och vuxnare. I like.

Känner att jag kommit in ett filmstim igen. Älskar att kolla på film / bio när tillfälle ges, dels för man får se en film som man verkligen vill se och dels för att det är så mysigt att gå på bio med älsklingen. Känns liksom som man åker tillbaka några år i tiden.

;)

Nänu ska jag borsta tänderna och sen..ja...jag vet inte...kolla på film?
_______

Inga kommentarer: