onsdag 12 augusti 2009

Det fick jag ju äta upp.

Bara för att jag skriver att Stoffe är inne i en gnällperiod så har han varit på strålande humör idag. Min lilla prins.

Det är dagar som denna som det gäller att samla på sig all energi ordentligt för att orka med dagar när han är...jaa...mindre glad.

Det tär på en...faktiskt. Det är ganska jobbigt för psyket när en liten kille kryper efter en oavsett vad man gör och stannar man så drar han en i byxorna och gnäller.

Så vi firade hans braiga (?!!) humör med att dansa loss till Michael Jackson imorse. Han satt på golvet och jag rockade loss till Beat It och Billie Jean. Sen blev det lite Lady GaGa och då dansade även Stoffe. Jag rockar loss på vardagsrumsgolvet och Stoffe står och juckar mot soffan.

Vi är bra snygga.

Hoppas hans juck-stil försvinner tills han är 18 år och går på krogen för det lär ju inte gå hem hos det motsatta könet på dansgolvet.

Och speciellt inte om han står enbart iklädd en blöja.

;)
_______

Inga kommentarer: