tisdag 11 augusti 2009

Mammig?

Christopher har kommit i någon slags...ja...vad ska vi kalla det...."period"?

Det är enbart...och nu överdriver jag inte..E N B A R T jag som gäller.

Är jag i samma rum så SKA han vara hos mig. Ja, det gäller inte rum, det gäller samma lägenhet, hus, inom dom närmsta 500 meterna, stad, landskap, land..ni fattar?

Han S K A vara hos mig annars blir det skriet från vildmarken.

Tänk er ett avgrundsvrål fast i falsett och en ooljad cykelkedja när det gäller gnälligheten. Ungefär så låter våran lilla kille när han inte alltid får sin vilja igenom.

Men så fort han inte ser mig så blir han världens änglabarn, leker och skrattar och kryper runt.

Hör han mina fotsteg så är det samma visa igen, gnäll och gnäll och lite skriiiik.

Ni som har / haft barn i samma ålder?

Gick era barn igenom samma mammighet/gnällighet/tålamod=0-period?

________

1 kommentar:

Melkers Mamma sa...

Känner igen mig totalt! Går i perioder...