måndag 24 augusti 2009

Mondaymorning.

Kräftskiva i helgen som var, dock hoppade jag över kräfterna, jag tycker det känns som om man skulle äta stora kackerlackor eller nåt. Jag åt alla goda tillbehör istället, pajer och piroger och goda ostar och bröd. Självklart slank en och annan snaps ner också. Fan vore väl annars.

Annars har det varit en lugn helg.

Känns att det är måndag idag, lite trött fast Stoffe sov i egen säng till kl 05:00, han vaknade dock några gånger men då tog sambon och nattade om honom. Så det var nog första gången på 13 månader som JAG har sovit mer än vad sambon gjort eftersom jag och Stoffe hade sovmorgon till halv 9 imorse.

Oh my!

Nu ska jag försöka hotta upp min fantasi så jag kommer på nåt gott att laga ikväll.

Ibland är det roligt att laga mat, ibland inte.

Idag = Inte

_______

Inga kommentarer: