söndag 9 augusti 2009

Stockholm i mitt hjärta..?

Hemma igen efter en helg i Roslagens skärgård - bara ordet i sig är vackert -

Vilket kan sammanfattas ungefär såhär: Sol, bad, lite mer sol, sen lite sol igen, lite rosè och grillning, lite sällskapsspel och sen tillslut lite sol.

Om inte skärgården är det vackraste som finns så äter jag upp min hatt.

På riktigt.

Tar tugga efter tugga och äter upp den.

Det är så fruktansvärt vackert där ute så det finns inte.

Stoffe har även under den här helgen för första gången gjort följande:

- Åkt båt och haft flytväst på sig. (Vilket var det sötaste jag sett. Bildbevis kommer.)

- Badat i havet. (19-20 grader)

- Blivit bränd av brännässlor på fot, lår och mage. (växten från helvetet)

- Lekt - på riktigt lekt - med kusin Mårten. (så fruktansvärt söta när dom lekte ihop och skrattade så de båda kiknade)

Händelserik helg även för honom också alltså.

Nu ska jag kolla igenom alla 135 korten och se vilka som kan visas och vilka som hamnar i "the naughty files"

;)

__________

Inga kommentarer: