måndag 14 september 2009

Hormoner och trötthet

Nu känns det som om dom sista amningshormonerna har lämnat min kropp och 1 års sömnlöshet har hunnit ifatt mig.

Är så trött så jag har ont i kroppen.

Trött ända in i själen.

Trött ända in i själen + lite till.

Jag ska börja äta varje jävla vitamin och tillskott som finns för jag vägrar må såhär tills mina hormoner har hittat rätt igen. - Är det nån speciell vitaminbrist man har om man är dödligt trött? Nån som vet? -

Jag är sådär tröttt så jag kan komma på mig själv att sitta o stirra in i väggen utan några som helst tankar.

Och jag fullkomligt H A T A R det. Att anstränga sig för att vara pigg. Man blir ju trött bara av det.

Nu ska jag börja med att få 9 timmars sömn och eftersom Stoffe väljer att vakna mellan 05-06 så betyder det att jag måste lägga mig redan nu.

Såååå....

Godnatt!

Nu ska jag och min fläskläpp gå och lägga oss.

_______

1 kommentar:

Kim sa...

Jag har själv alltid känt mig trött... Började äta järn och då kändes allting mycket bättre =)