torsdag 15 oktober 2009

Bakfull!

Stackars stackars Charlie!

Katten har sin första fylla och vaknar upp utan kulor.

Den ångesten skulle jag vilja slippa!

;)

Närå, skämt åsido. Stackaren, han vinglade omkring här hemma efter ett mysig ställe att ligga på, han var först förpassad till sin korg som jag lagt i badrummet, men den kissade han ner och sen ville han ut. Först prövade han hallgolvet, gick vidare till sovrummet, fåtöljen där, sen ner igen, kom till mig och skulle upp i knät, la sig ner men gick snabbt igen, vidare till sängen, ramlade runt lite på den, ramlade ner och till slut rullade han in i min garderob och ligger på golvet där nu på en nerfallen kofta.

Han luktar kiss som aldrig förr.

Så gissa hur mycket som luktar kiss här hemma nu.

Just det.

Allt!

Men jag hade inte mage att låta honom ligga i ett mörkt nerkissat badrum.

Så.

De får bli att tvätta ikväll

_________

Inga kommentarer: