måndag 19 oktober 2009

Latast i stan.

Idag har det inte gått många knop.

Har legat i sängen. Svettats. Haft huvudvärk. Gått upp. Blivit yr och illamående. Tagit Alvedon. Sovit lite. Vaknat med huvudvärk. Svettats. Haft illamåendeattack. Gäspat. Haft huvudvärk. Svettats. Duschat. Borstat håret. Svettats. Varit illamående. Och nu sitter jag här och känner hur jag börjar få ont i magen. Såå..om nån dag kommer jag ligga och vrida mig av smärtor i säng...nääjuste...kommer jag sitta på jobbet och vrida mig av smärtor och svettas!

Mmm...ser jag framemot!

Borde kanske göra nåt åt mina besvär men orkar inte. Alternativet som läkaren kom med känns sådär. Lite som lotto. Antingen så slipper man alla besvär eller så får man mer besvär ett tag.

Och mera pms-dagar känns det som jag inte är så sugen på.

Antingen det eller bli gravid.

Hmm..första alternativet kanske inte var så dåligt ändå...

;)

________

1 kommentar:

Sara sa...

har du läst att det idag stått på nyheterna att det ska komma ett vaccin mot pms? =) Det kanske vore nåt för dig!