onsdag 3 mars 2010

Dejávu!

Jaha.

Sitter här och har precis ätit frukost. Hemma idag. Solen skiner och jag skulle inte ha något emot en runda på stan men måste tydligen vila då jag vart hemskickad från jobbet med 170 / 110 i blodtryck igår. Tydligen inte så bra när man äter medicin för det dessutom. Illamående och huvudvärk hade jag också och kollegorna tyckte jag såg blek ut.

Ibland blir jag tokig över mitt blodtryck. Många vill ju ha det till att det är stressrelaterat men det är det inte, det är så ärftligt det kan bli då 5 av 5 familjemedlemmar har det och medicinerar för det

Ska på kontroll idag igen för att kolla att det har gått ner. Jag som verkligen vill jobba men förhoppningvis är jag tillbaks på jobbet imorgon om det ligger bra.

Nu ska jag göra en playlist på Spotify och sen...jaa...absolut inte städa iaf!!

;)

__________



Inga kommentarer: