onsdag 24 mars 2010

Förbannade p-bot!

Har liksom inte haft tid med att blogga.

Kvällarna har gått ut på att..jaa..sova??

Igår somnade jag INNAN desperate Housewifes började.

Notera: INNAN!

Det är hemskt!

Idag köpte jag halvbillig *host *naturläkemedel mot trötthet.

Det återstår att se om det funkar men jag kommer knapra det tills det funkar!

Sen lyckades jag i mitt trötthetstillstånd även få en p-bot!

Är det nåt som är egentligen är så jävla onödigt att få så är det ju en p-bot.

Som jag skrev till sambon.

450 kr rakt upp i r*mpan...!

Ja, alltså..återigen inte bokstavligen talat.

____________

1 kommentar:

Eva sa...

Jag har käkat rosenrot fram och tillbaka under våren.
Ibland tycker jag att det hjälper och ibland inte.

Vad det gäller p-boten så känns det jävligt onödigt men min bedömning är att du ska vara glad att det inte var en fortkörningsbot för de är ÄNNU onödigare.

HEPP!