onsdag 10 mars 2010

Kräkisen!!

Så åkta man på den iår också.

Den förbannade kräksjukan.

Hela tisdagen låg jag som däckad och frossade och hade feber. Ett tag så spydde jag så mycket att det kändes som någon bröstmuskel hade gått sönder. Kunde inte ta ett djupt andetag.

Stoffe har varit totalisolerad hemifrån, han sover hos farmor och farfar. Vi måste avvakta och se om sambon blir sjuk också men hittills har han klarat sig, dock har min mor blivit sjuk också.

Vidrigt.

Milt sagt.

Idag känns det bättre, dock huvudvärk, träningsvärk i magen och svag som en loppa. Har inte ätit någonting på 36 timmar och känner inte för att göra det heller. När de var som värst igår så fick jag suga på isbitar för att ens kunna behålla det. Drack jag en enda stor klunk så kom det upp lika snabbt.

Och att vara törstig men inte kunna dricka är ren och skär tortyr.

Hur jävla svårt kan det vara att hitta något vaccin mot skiten?? (bokstavligen talat typ).

Jag har fan hellre feber i en månad än kräksjuka i 1 dag, utan överdrift.

____________

Inga kommentarer: