måndag 19 april 2010

Dagen som gått!

Idag har man varit ledig, väldigt behagligt! Stoffe hade lite feber igår också så han fick vara hemma från dagmamman idag, dock var han feberfri imorse, det var en väldigt kortvarig feber han hade, sisådär 12 timmar!

Men iaf.

Sambon var också ledig så vi hade en heldag, åt lunch ute, fikade, shoppade och åkte runt på olika byggmarknader och letade efter en sandlåda. Hittade en 6-kantig sandlåda som var relativt billig, så den fick de bli till sommarstugan!

Annars hände det inte så mkt, shoppade lite kläder, lite leggings och linnen och så fick jag hem min efterlängtade klänning från HM!

Ja, ungefär så spännande har dagen varit! Ikväll har jag gjort en ordentlig inpackning i håret samt städat min garderob och byrå!

En otroligt spännande måndag med andra ord!

Imorgon ska jag på utbildning med jobbet. Dock bara på förmidddagen.

Nu ska jag måla naglar och njuta av skymningen!

_________

Inga kommentarer: