söndag 20 juni 2010

Fina fina sommarhelg!

Den här helgen har man hunnit med en massor känns det som. Har hunnit vara hos syster men åkte hem i lördags pga av kusinen blev sjuk och man ju helst undvika att bli sjuk till midsommar.

Och eftersom vi kom hem redan igår så åkte jag upp till Stockholm och trängdes med en halvmiljon människor. Men det var faktiskt otroligt roligt! Vilken folkfest det var! Och hann t o m se brudparet, men tyvärr hann jag inte ta kort på just deras vagn. Lite synd. Vi åt på Tures vid sturegallerian och sen tog vi en öl på Riche. Kände mig nästan som en äkta stockholmare! ;)

Sen kom jag hem och sambon mötte mig vid stationen, Stoffe sov hos farmor och farfar. Så vi köpte med oss en stoor sushi och åkte till en avlägsen brygga och satt och åt sushi och kollade på solnedgången. Helt fantastiskt mysigt. Bedöm själva







Sen idag fick vi sovmorgon, sen åkte vi och hämtade Stoffe och åkte ut till torpet och var där hela dagen. Tyvärr började det regna på kvällskvisten men då åkte vi hem.

Och nu känner jag för en riktig dålig skräckfilm. Men den får vänta.

Det är ju trots allt fotboll på tv.

Jippie?

________________


Inga kommentarer: