måndag 5 juli 2010

Helvetes jävla skitblåsa!

Arghhhh!

Jag har en gigantiskt blåsa på min tunga.

Jag blir aldrig så irriterad och arg som när jag har blåsor i munnen. Blir på riktigt less på allt .

Det värsta är att de här blåsorna jag får i munnen är hormonbaserade så tänk er den värsta PMS:en ni haft och sen blåsor i munnen på det som gör att ni inte kan prata, ännu mindre äta eller röra tungan överhuvudtaget. Det gör så ont varje gång tungan nuddar tänderna så det strålar ända upp i öronen och hela ansiktet.

Det är fan den värsta smärtan jag vet. Det är sådär som om jag råkar nudda tänderna med tungan så blir jag sugen på att bara dunka huvudet i väggen och skrika rakt ut.

Men jag behärskar mig.

Har en bedövningspray som jag får spruta på 4 ggr per dag.

Jag skulle precis spraya på lite spray och lyckades spraya överallt förutom på blåsan, så nu är hela munnen bedöva, förutom blåsan.

Så nu ska jag fortsätta vara irriterad och sitta här och dregla eftersom hela munnen är bedövad.

Ja.

Förutom blåsan dåra.

Helvetes jävla...

_____________

Inga kommentarer: