fredag 4 mars 2011

Underbara barn!

Sitter och kollar på kort när Stoffe var liten...eller förlåt..mindre! Han är fortfarande liten och kommer alltid förbli liten, oavsett ålder.

Men iaf.

Läste igenom min MVC-mapp och min förlossningsjournal häromdagen, hittade dom i ett skåp. Och jag blev så nostalgisk. Min graviditet och min förlossningen var det absolut coolaste, häftigaste, underbaraste, roligaste och mysigaste jag någonsin varit med om. Konstigt men sant. Jag älskade varje minut.

Och nu gick jag igenom alla mina mobilfoton som jag laddade in i datan när jag bytte mobil och det var en massa kort på Stoffe och tiden då jag var mammaledig.

N O S T A L G I ! ! !

För våran del kan man ju - tyvärr - inte iskallt räkna med syskon till honom men jag hoppas att någon gång kunna ge Stoffe ett syskon. Annars får han nöja sig med massa kusiner och kompisar.

Och han kommer överleva på det.

Eller hur?



____________


Inga kommentarer: