söndag 5 juni 2011

Dagens största mysterium!

Så mycket har hänt sen sist men mitt största problem just nu är följande:



Låt mig förklara!

Jag har iPhone, programmet har ovanför är en vädertjänst som håller mig uppdaterat angående vädret där jag har befunnit mig. Ja, typ som Gnesta, Södertälje och Sjunda (utanför Gnesta).

Men vart i Stockholm ligger Pungpinan?

På riktigt? När jag var i Pungpinan? Vad gjordet jag där? Och varför i hela friden ville jag veta vädret?

Hjälp mig? Nån annan som varit i Pungpinan? Var det trevligt?

Please tell, because i dont freaking remember!!

___________

2 kommentarer:

Lina sa...

http://sv.wikipedia.org/wiki/Pungpinan

reagerade därför att jag själv kände igen namnet men inte heller mindes var jag sett det :-)

Anonym sa...

Pungpinan är ett torp, ett småstugeområde och ett basområde i stadsdelen Skarpnäcks gård i Söderort inom Stockholms kommun. Basområdet Pungpinan hade år 2006 1 837 invånare. I småstugeområdet återfinns också kvartersnamnet Pungpinan.

Jukka